Nedeni Keşfet (FOW)

Amaç

Müşterilerin bir ürünü/hizmeti seçerken ve kullanırken, gerçekten arzuladığı deneyimi derinlemesine anlamak ve sonrasında bu bilgiyi başarılı inovasyonlar gerçekleştirmekte kullanabilmek için gereken düşünce yapısını, becerileri ve araçları sağlamak

İçerik:

Program, Harvard Business School profesörü Clayton M. Christensen ile dünyanın en etkili iş liderlerinden olan ve üç binden fazla başarılı inovasyonun yaratıcısı, Bob Moesta’nın 25 yıllık araştırmasına ve pratik birikimine dayanır. Christensen ve Moesta’nın bulgularına göre, müşterilerin belirli bir durumda neyi başarmaya çalıştıklarına odaklandığınızda, inovasyonlar çok daha başarılı olurlar. Program kapsamında aşağıdaki başlıklar ele alınır:

  • Farklı Düşün: Müşterilerin kararlarını neye göre verdiklerini anlamak
  • Zorlayıcı Anları Keşfet: Bir ürünü veya hizmeti kullanan bir müşteriyi gözlemleyerek karşılaştıkları engelleri ve zorlandıkları yerleri fark etmeye çalışmak
  • Müşterilerin Anlatmadıklarını Duy: Müşterilerin belirli ürün ve hizmetleri neden ve nasıl seçtiklerini keşfetmek için onlarla görüşmek
  • HAM’ı Şekillendir: ‘Halledilecek Asıl Mesele’nin (HAM) kısa bir özetini çıkarmak
  • İlerlemeyi Tasarla: ‘Halledilecek Asıl Mesele’ye (HAM) yönelik inovasyon olanaklarını yaratmak

Kimler Katılabilir

Tüm çalışanlar ve yöneticiler

İş Sonuçlarına Katkısı

  • Halledilecek Asıl Mesele (HAM) yaklaşımını kazanma,
  • Çözüm odaklı olma,
  • Konulara inovatif yaklaşma,
  • Müşterinin gerçek ihtiyacının anlaşılmasına odaklanma.

Süre

1 veya 2 gün

Tam İçerik İçin Tıklayınız!