Serpil ÇokerMüşteri Bağlılığı Yönetimi Uygulama Lideri
Serpil Çoker, FranklinCovey bünyesine katılmadan önce 18 yıllık kurumsal hayatını THY, DHL, Digitürk ve Darty gibi farklı sektörlerde hizmet veren şirketlerde Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetleri ve Telesatış ekiplerine yöneticilik yaparak tamamladı. Özellikle organizasyonların müşteri odaklı bakış açısı yaratma ve sürdürme konusundaki davranış şekillerinin oluşturulmasına katkıda bulunarak hizmet mükemmeliyeti sağlama konusunda uzmanlaştı. Ayrıca müşteri şikayetleri yönetimi, müşteri bağlılığı, müşteri hizmetleri süreçleri, performans sistemleri oluşturma ve geliştirme konularında tecrübe sahibidir.
Serpil Çoker CV