Müşteri Bağlılığını Yönetmek®
Müşterilerinizin kalbini kazanmak için ekibinizle etkileşime geçin.
Müşterileriniz organizasyonunuza sadık mı? Bir müşteri deneyimini harika yapan unsurların %70’inden fazlası ön saflardaki çalışanların davranışlarıdır. Harika davranışlar, ilham ve hesap verebilirlik olmadan gerçekleşmez ve bu, tipik yukarıdan aşağıya kurumsal yöntemi değil, aşağıdan yukarıya bir yaklaşım gerektirir. Çalışanlarınız organizasyonunuzun hevesli destekçileriyse, duygu müşterilerinizde de yankı uyandıracaktır.
Müşteri Bağlılığını Yönetmek Hakkında Bilgi Edinin
Eğitime Genel Bakış
Giriş
Müşteri Bağlılığını Yönetmek ön saflarda yer alan yöneticilerin, çalışanlarının ve müşterilerinin kalbini kazanmak için gereken ilke ve uygulamaları öğrenmeleri için bir günlük oturumdur.
Ne Öğreneceksiniz
Bu eğitimde katılımcılar şunları öğrenecekler:
- Gerçek bağlantılar kurmayı.
- Etkili dinleme ve empati ile iletişim kurmayı.
- Müşteriler için gerçek “Gerçekten Yapılması Gerekeni” keşfetme.
- Endişelerin nasıl iyileştirileceğini ve çözüleceğini öğrenme.
- İnsanları geliştiren geri bildirimler vermeyi ve alma.
- Ekibe en iyi düşüncelerini ve fikirlerini paylaşmaları için ilham verme.
- Etkili taktik molaları yürütme.
Ücretsiz Rehber
İşinizi İyi Yapmak İçin Enerjinizi Yönetin
Kendinizi tükenmişlik riskiyle karşı karşıya bıraktığınız alanları belirlemek için bu rehberi kullanın.
Etkinlik İçin Kaydolun
Müşteri Bağlılığını Yönetmek On Demand Webcasti
FranklinCovey’in Bağlılık Uygulama Lideri Sandy Rogers ile müşteri bağlılığının şifresini çözün.
FranklinCovey İçeriklerini Size Nasıl Sunuyoruz?
Bu eğitim, FranklinCovey All Access Pass®‘a dahildir. Bu platform, organizasyonunuzda ihtiyaç duyduğunuz içeriklere her zaman ve her yerde sınırsız erişiminizi sağlar.
Online
Dinamik eğitim ve gelişim, her yerden çevrimiçi olarak erişilebilir.
Yüz Yüze / Sınıf İçi
Yüz yüze sunulan uzman eğitimi ve geliştirme.
On Demand
Her yerde, her zaman çalışanlarınızın kullanımına açık içerik.