Müşteri Bağlılığını Yönetmek®

Müşterilerinizin kalbini kazanmak için ekibinizle etkileşime geçin.

Müşterileriniz organizasyonunuza sadık mı? Bir müşteri deneyimini harika yapan unsurların %70’inden fazlası ön saflardaki çalışanların davranışlarıdır. Harika davranışlar, ilham ve hesap verebilirlik olmadan gerçekleşmez ve bu, tipik yukarıdan aşağıya kurumsal yöntemi değil, aşağıdan yukarıya bir yaklaşım gerektirir. Çalışanlarınız organizasyonunuzun hevesli destekçileriyse, duygu müşterilerinizde de yankı uyandıracaktır.

Müşteri Bağlılığını Yönetmek Hakkında Bilgi Edinin

Eğitime Genel Bakış

Giriş

Müşteri Bağlılığını Yönetmek ön saflarda yer alan yöneticilerin, çalışanlarının ve müşterilerinin kalbini kazanmak için gereken ilke ve uygulamaları öğrenmeleri için bir günlük oturumdur.

Ne Öğreneceksiniz

Bu eğitimde katılımcılar şunları öğrenecekler:

  • Gerçek bağlantılar kurmayı.
  • Etkili dinleme ve empati ile iletişim kurmayı.
  • Müşteriler için gerçek “Gerçekten Yapılması Gerekeni” keşfetme.
  • Endişelerin nasıl iyileştirileceğini ve çözüleceğini öğrenme.
  • İnsanları geliştiren geri bildirimler vermeyi ve alma.
  • Ekibe en iyi düşüncelerini ve fikirlerini paylaşmaları için ilham verme.
  • Etkili taktik molaları yürütme.

Ücretsiz Rehber

İşinizi İyi Yapmak İçin Enerjinizi Yönetin

Kendinizi tükenmişlik riskiyle karşı karşıya bıraktığınız alanları belirlemek için bu rehberi kullanın.

Etkinlik İçin Kaydolun

Müşteri Bağlılığını Yönetmek On Demand Webcasti

FranklinCovey’in Bağlılık Uygulama Lideri Sandy Rogers ile müşteri bağlılığının şifresini çözün.

FranklinCovey İçeriklerini Size Nasıl Sunuyoruz?

Bu eğitim, FranklinCovey All Access Pass®‘a dahildir. Bu platform, organizasyonunuzda ihtiyaç duyduğunuz içeriklere her zaman ve her yerde sınırsız erişiminizi sağlar.

Online

Dinamik eğitim ve gelişim, her yerden çevrimiçi olarak erişilebilir.

Yüz Yüze / Sınıf İçi

Yüz yüze sunulan uzman eğitimi ve geliştirme.

On Demand

Her yerde, her zaman çalışanlarınızın kullanımına açık içerik.

Başarı Hikayeleri

Kurumsal Araç Kiralama

Müşterileri Tatmin Ederek Rekabeti Geride Bırakmak

Kurumsal Araç Kiralama şirketi, tüm müşterileri tamamen tatmin etmeye odaklanarak, şirket ve tüm çalışanlar için büyüme sağlamayı hedefledi. Müşteri sadakatine odaklandıkları ve kısa bir sürede kiralık araç sektöründe en üst noktaya nasıl çıktıklarını öğrenmek için göz atın.

Müşteri İncelemesi – Kar Amacı Gütmeyen Kuruluş

İlk Seviye Liderlerine Yetki Vererek İlham Vermek ve Sonuçları Etkilemek

Çalışma şansı bulduğumuz Batı Amerika’daki en büyük kâr amacı gütmeyen kuruluşlardan biri olan organizasyon kapsamlı bir misyona ve birçok değerli fikre sahipti. FranklinCovey’nin All Access Pass® desteğiyle kuruluş önceliklerini belirledi, motivasyon sağlayarak sonuçları iyileştirdi, gelirlerini artırdı ve müşteri memnuniyetini yükseltti.

Size özel çözümler sunabilmemiz için bizimle iletişime geçin!

Kişisel Bilgiler
Onay

Request a Demo