Müşteriyi Başarıya Taşımak® Satışı Kapama

Dünyanın en iyi performans gösterenlerinin paradigmalarını ve becerilerini uygulayarak daha fazla satış yapın.

Dünya çapında satış uzmanlarıyla on yılı aşkın süredir gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımızın sonucunda, birçok satış uzmanının daha fazla anlaşma kazanmasını engelleyen iki yaygın hata olduğunu gözlemledik:

  • Birçok satış sunumu yapılmadan önce kaybolur. Satış görevlileri, satışı kapamak adına sunmak yerine satış döngüsünü açmak için sunumlarını gerçekleştirir.
  • Satış sunumları bilgi açısından zengin ve karar açısından zayıftır. Sunumlar “çok teşekkürler”, “bunun hakkında düşüneceğiz”, “Hey—bize PowerPoint slaytlarından bazılarını bırakır mısınız?” şeklinde bitiyor. Sunumlar, sonunda kritik olan hiçbir karar verilmeden tamamlanıyor.

Müşteriyi Başarıya Taşımak®Satışı Kapama eğitimi satış liderlerinin ve ekiplerinin dünyanın en yüksek performans gösterenlerinin paradigma ve becerilerini uygulayarak daha fazla satış yapmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Craig Christensen ile Satışı Kapamaya Genel Bakış

Eğitim detayları

En iyi performans gösteren farkı

Satış uzmanlarının ilk %5’lik kısmı kapanışa farklı yaklaşıyor ve satışı kapanmanın tek bir olaydan çok daha fazlası olduğunu biliyorlar. Sözleşme imzalanmadan çok önce başlayan karar verme sürecinin ve bu sürece katma değer sağlayıp sağlamadıklarına bağlı olarak satışın kazanılarak ya da kaybedilerek sonuçlanacaklarını bilirler.

En iyi performans gösterenler neyi farklı yapıyor?

  • Kazan-kazan sonuçları elde etme niyetiyle satış yaparlar.
  • İyi karar verme koşullarını oluşturmak için her müşteri toplantısından önce dikkatlice hazırlanırlar.
  • Müşteriyle konuşmaya daha az, müşterinin ihtiyaçlarına en iyi hizmet edecek kararları müşteriyle tartışmaya daha fazla zaman ayırırlar.
  • Kapamaya ne zaman hazır olduklarını belirlemek için basit ve güvenilir bir süreç izlerler.

Sonuç

Satış görevlilerinin yukarıda sıralanan paradigmaları ve becerileri benimsedikçe kazanma oranlarının önemli ölçüde artırdıklarını gözlemledik.

Müşterilerinin daha iyi kararlar vermesini sağlamaya çalışan satış görevlilerininiz karşılıklı olarak faydalı sonuçlara ulaşmaya çok daha yakındırlar. İki tarafında fayda sağladığı şekilde yönetilen süreçlerde satışı kapatmak herkes için daha eğlenceli ve ödüllendirici bir süreç haline gelir.

Ücretsiz Araç Seti

Bekçiyi Aşmak için 8 Teknik

Birkaç teknikle ve dürüst iletişimle, bekçilerin neredeyse herkesi içeri alacağını gördük.

Etkinlik için Kaydolun

Müşteriyi Başarıya Taşımak—On Demand Webcast

Müşterileri başarıya taşımanın, kuruluşunuzun satış kanalını doldurmasına, fırsatları değerlendirmesine ve daha fazla satış gerçekleştirmesine nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin.

FranklinCovey İçeriklerini Size Nasıl Sunuyoruz?

Bu eğitim, FranklinCovey All Access Pass®‘a dahildir. Bu platform, organizasyonunuzda ihtiyaç duyduğunuz içeriklere her zaman ve her yerde sınırsız erişiminizi sağlar.

Online

Her yerden çevrimiçi erişilebilir dinamik eğitim ve gelişim fırsatı

Yüz Yüze / Sınıf-içi

Yüz yüze sunulan uzman eğitimi ve gelişim

On Demand

Her yerde, her zaman çalışanlarınızın kullanımına açık içerik

Size özel çözümler sunabilmemiz için bizimle iletişime geçin!

Kişisel Bilgiler
Onay

Request a Demo