Zor Konuşmaları Yönetmek:

Gerilimi Gelişime Çevir™

Ekip üyeleriniz hangi önemli konuşmalardan kaçınıyor?

Zor konuşmaları geçiştirmek bir ekibi çözülmemiş sorunlara, gergin ilişkilere ve kaçırılmış büyüme fırsatlarına hapsedebilir, bu da ilerlemeyi engeller ve güven eksikliğini geliştirir.

Ancak pek çok kişi, rahatsız edici konuları ele almaktan korktukları ve kaçınılmaz olarak ortaya çıkan duygusal tepkilere yanıt vermeye hazırlıksız hissettikleri için zor konuşmalardan kaçınır veya bunları kötü bir şekilde ele alır.

Zor Konuşmaları Yönetmek: Gerilimi Gelişime Çevir eğitimi katılımcıların duygusal gerginliği yönetmelerine ve konuşmaları tüm tarafların işbirliğine dayalı diyalog içinde kalmalarını sağlayacak şekilde yürütmelerine yardımcı olmak için hedefe yönelik bir yaklaşım benimsiyor. Katılımcılar zihniyetlerini zor konuşmalardan korkmak ve kaçınmaktan, bunları önemli konularda ilerleme sağlamanın bir yolu olarak görmeye doğru değiştirecekler ve hassas konuları ele alırken her ilişkide güven ve saygı inşa etme becerilerini geliştirecekler.

Introducing Navigating Difficult Conversations: Turn Tension Into Progress

Cesaret ve Duyarlılık ile İlerleme Kaydedin:

Katılımcılar konuşma boyunca cesaret ve duyarlılığı nasıl dengeleyeceklerini keşfedecekler.

Amaçtan başlayarak ilerlemeleri gereken konu ve niyeti gözeterek, karşılarındaki kişinin konuşmadan nasıl bir fayda sağlayacağını bulacaklar.

Becerileri kullanarak duygusal tepkilere yanıt verme:

  • Bekle,Panik Yapma
  • Gözlemle,Yargılama
  • Sor, Varsayma

Çıktılar

Bu modülde katılımcılar;

  • Kendilerinin ve başkalarının ihtiyaçlarını dengeleyen net ve işbirlikçi bir ton belirleyerek zor konuşmalar için güçlü bir temel oluşturacaklar.
  • Duygusal tepkilerin doğal, insani bir tepki olduğunu anlamak ve bunları konuşmanın yolunda gitmesi için bir ayarlama yapılması gerektiğine dair bir sinyal olarak fark edeceklerdir.
  • Herkesin katılımını sürdürmesine ve ilerleme kaydetmesine yardımcı olmak için o anda yanıt vermek üzere bir dizi taktik uygulayabilecekler.

Eğitim Seçenekleri  

Zor Konuşmaları Yönetmek: Gerilimi Gelişime Çevir™ bir günlük bir eğitim olup ayrıca her biri Impact Platformunda üç haftalık pekiştirici mikro öğrenme ile birlikte yüz yüze veya çevrimiçi olarak sunulabilir.

 

Eğitim Malzemeleri:

  • Katılımcı Rehberi
  • Kart Seti

Ücretsiz Rehber

İşinizi İyi Yapmak İçin Enerjinizi Yönetin

Kendinizi tükenmişlik riskiyle karşı karşıya bıraktığınız alanları belirlemek için bu rehberi kullanın.

Etkinlik İçin Kaydolun

Müşteri Bağlılığını Yönetmek On Demand Webcasti

FranklinCovey’in Bağlılık Uygulama Lideri Sandy Rogers ile müşteri bağlılığının şifresini çözün.

FranklinCovey İçeriklerini Size Nasıl Sunuyoruz?

Bu eğitim, FranklinCovey All Access Pass®‘a dahildir. Bu platform, organizasyonunuzda ihtiyaç duyduğunuz içeriklere her zaman ve her yerde sınırsız erişiminizi sağlar.

Online

Dinamik eğitim ve gelişim, her yerden çevrimiçi olarak erişilebilir.

Yüz Yüze / Sınıf İçi

Yüz yüze sunulan uzman eğitimi ve geliştirme.

On Demand

Her yerde, her zaman çalışanlarınızın kullanımına açık içerik.

Başarı Hikayeleri

Kurumsal Araç Kiralama

Müşterileri Tatmin Ederek Rekabeti Geride Bırakmak

Kurumsal Araç Kiralama şirketi, tüm müşterileri tamamen tatmin etmeye odaklanarak, şirket ve tüm çalışanlar için büyüme sağlamayı hedefledi. Müşteri sadakatine odaklandıkları ve kısa bir sürede kiralık araç sektöründe en üst noktaya nasıl çıktıklarını öğrenmek için göz atın.

Müşteri İncelemesi – Kar Amacı Gütmeyen Kuruluş

İlk Seviye Liderlerine Yetki Vererek İlham Vermek ve Sonuçları Etkilemek

Çalışma şansı bulduğumuz Batı Amerika’daki en büyük kâr amacı gütmeyen kuruluşlardan biri olan organizasyon kapsamlı bir misyona ve birçok değerli fikre sahipti. FranklinCovey’nin All Access Pass® desteğiyle kuruluş önceliklerini belirledi, motivasyon sağlayarak sonuçları iyileştirdi, gelirlerini artırdı ve müşteri memnuniyetini yükseltti.

Size özel çözümler sunabilmemiz için bizimle iletişime geçin!

Kişisel Bilgiler
Onay

Request a Demo