The 7 Habits® Leader Implementation
Ekibinizi daha yüksek performansa yönlendirin.
The 7 Habits Leader Implementation eğitimi Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı® Signature Edition 4.0’ın ekiplerde, bölümlerde ve organizasyonlarda uygulanmasını destekler.
7 Alışkanlığı uygulamada son derece başarılı olan organizasyonlarda gerçekleştirilen kapsamlı küresel araştırmalara dayanan bu yeni bir günlük çalışma oturumu, liderlere 7 Alışkanlığı ekipleri, bölümleri ve organizasyonları için işletim çözümü haline getirmeyi öğretir.
1. Alışkanlık: Proaktif Ol®
Kontrol edemedikleriniz yerine kontrol edip etkileyebileceklerinize odaklanın ve harekete geçin.
Daha Fazla Bilgi Edinin2. Alışkanlık: Sonunu Düşünerek Başla®
Net başarı ölçütleri ve bunlara ulaşmak için bir plan tanımlayın.
Daha Fazla Bilgi Edinin3. Alışkanlık: Önemli İşlere Öncelik Ver®
Acil durumlara sürekli tepki vermek yerine önceliklerinizi belirleyin ve en önemli hedeflerinize ulaşın.
Daha Fazla Bilgi Edinin4. Alışkanlık: Kazan-Kazan® Diye Düşün
Yüksek güvene dayalı ilişkiler kurarak daha etkili iş birlikleri yapın.
Daha Fazla Bilgi Edinin5. Alışkanlık: Önce Anlamaya Çalış Sonra Anlaşılmaya®
İhtiyaçları ve bakış açıları hakkında derin bir anlayış geliştirerek başkalarını etkileyin.
Daha Fazla Bilgi Edinin6. Alışkanlık: Sinerji Yarat®
Develop innovative solutions that leverage differences and satisfy all key stakeholders.
Daha Fazla Bilgi Edinin7. Alışkanlık: Baltayı Bile®
Aktiviteleri yenilemek için zaman ayırarak motivasyonu, enerjiyi ve iş/yaşam dengesini artırın.
Daha Fazla Bilgi Edinineğitim detayları
Commit to Implement The 7 Habits
Katılımcılar, etkili bir ekip oluşturmak için kişisel taahhütlerini tanımlar ve daha etkili bir lider olmak için kişisel bir taahhüt beyanı taslağı hazırlar.
7 Alışkanlığı Modelleyin
Katılımcılar, olmak istedikleri lider tipini belirler ve bilinçli olarak uygulayarak ve içselleştirerek 7 Alışkanlığı nasıl yaşayacaklarını ve modelleyeceklerini öğrenirler. Bu süreçte hem geri bildirim arama hem de geri bildirime açık olma becerilerini geliştirirler.
7 Alışkanlığı Güçlendirin
Katılımcılar, 7 Alışkanlığı her yere entegre ederek liderler ve ekipler için etkili bir ortam yaratır. Ekip üyelerinin neyi doğru yaptıklarına odaklanarak etkili bir koç olmayı öğrenirler. Çalışanlarını kendi davranışları üzerinde düşünmeye, empatiyle dinlemeye ve ardından nasıl anlaşılacaklarına dair önerilerini paylaşmaya teşvik ederler. Haftalık kontrol noktası toplantıları, ekip kültürünün önemli bir parçası olan 7 Alışkanlığı sağlamlaştırır.
Ücretsiz Rehber
Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı: A Brief Guide to Principles From the Bestselling Book
Sürekli değişen bir dünyada yaşıyoruz. Değişen bir dünyada gelişmek için zamansız ilkeleri uygulayın.
Etkinlik İçin Kaydolun
Increasing the Social-Emotional Intelligence of Your Workforce
Learn how the powerful lessons of personal change from The 7 Habits can help transform the behaviors of your workforce.
How to Experience FranklinCovey Content
Bu kurs, FranklinCovey All Access Pass®‘a dahildir . Bu platform, organizasyonunuzda ihtiyaç duyduğunuz içeriklere olan her zaman ve her yerde sınırsız erişiminizi sağlar.
Live-Online
Her yerden çevrimiçi erişilebilir dinamik eğitim ve gelişim fırsatı
In-Person
Yüz yüze sunulan uzman eğitimi ve gelişim
On Demand
Her yerde, her zaman çalışanlarınızın kullanımına açık içerik