Yöneticiler için 7 Alışkanlık® Ekip Liderliği için Temel Beceriler ve Araçlar
Liderlerinizi güçlendiren yönetim eğitimi.
Yönetim Eğitimi Neden Önemlidir?
Yöneticileriniz etkili liderler mi?
Birçok lider ve yönetici, bireysel yetkinlikleri nedeniyle terfi alır, ancak iş insanları yönetmeye ve yönetmeye geldiğinde zorlanır. Yöneticiler başarısız olduğunda, bunun nedeni genellikle önemli sonuçlara ulaşamamalarıdır. Bu başarısızlık tipik olarak iki nedenden kaynaklanır:
- Kendilerini yönetmeden önce başkalarını yönetirler.
- Çalışanlarına ortak beklentilere karşı kendilerini nasıl yöneteceklerini öğretmek yerine kendileri yönetirler.
Yöneticiler İçin 7 Alışkanlık® aracılığıyla verilen yönetim eğitimi, ekip liderlerini bu temel sorunları ele alma ve başkaları aracılığıyla ve başkalarıyla birlikte sürdürülebilir sonuçlar elde etme konusunda donatır. Bu yönetim eğitimi, bir yöneticinin sadece ne YAPTIKLARINA değil, kim OLDUĞUNA odaklanır. Benzersizliği, 7 Alışkanlık çerçevesinin merceği ve tutarlı bir şekilde sonuç verebilen büyük bir lider olmak için yeni paradigmaları, becerileri ve araçları uygulama şeklidir.
Liderler ister bir süredir rollerinde yer almış, ister yepyeni, ister gelişmekte olan liderler olsun, bu eğitim onların ekiplerini etkili bir şekilde yönlendirmelerini ve yönetmelerini sağlayacaktır.
1. Alışkanlık: Proaktif Ol®
Kontrol edemedikleriniz yerine kontrol edip etkileyebileceklerinize odaklanın ve harekete geçin.
Daha Fazla Bilgi Edinin2. Alışkanlık: Sonunu Düşünerek İşe Başla®
Net başarı ölçütleri ve bunlara ulaşmak için bir plan tanımlayın.
Daha Fazla Bilgi Edinin3. Alışkanlık: Önemli İşlere Öncelik Ver®
Acil durumlara sürekli tepki vermek yerine önceliklerinizi belirleyin ve en önemli hedeflerinize ulaşın.
Daha Fazla Bilgi Edinin4. Alışkanlık: Kazan-Kazan® Diye Düşün
Yüksek güvene dayalı ilişkiler kurarak daha etkili iş birlikleri yapın.
Daha Fazla Bilgi Edinin5. Alışkanlık: Önce Anlamaya Çalış Sonra Anlaşılmaya®
İhtiyaçları ve bakış açıları hakkında derin bir anlayış geliştirerek başkalarını etkileyin.
Daha Fazla Bilgi Edinin6. Alışkanlık: Sinerji Yarat®
Farklılıklardan yararlanan ve tüm kilit paydaşları tatmin eden yenilikçi çözümler geliştirin.
Daha Fazla Bilgi Edinin7. Alışkanlık: Baltayı Bile®
Yenilenme aktiviteleri için zaman ayırarak motivasyonu, enerjiyi ve iş/yaşam dengesini artırın.
Daha Fazla Bilgi EdininEğitim Detayları
Eğitim:
Yöneticiler İçin 7 Alışkanlık eğitimi Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı® eğitimi çerçevesi üzerine inşa edilmiştir. Her bir alışkanlık, kendini yönetmeye ve başkalarına liderlik etmeye odaklanmak üzere yeniden düzenlenmiştir. Bu eğitimimiz, birbirini izleyen iki gün ya da daha kısa bölümler halinde farklı günlerde verilebilir.
Sonuç:
FranklinCovey’in Yöneticiler İçin 7 Alışkanlık: Ekip Liderliği için Temel Beceriler ve Araçlar yönetim eğitimi mükemmel liderliğin temellerine ve uygulanmasına odaklanan yoğun, uygulamaya yönelik bir öğrenme deneyimidir. Hem yeni hem de deneyimli yöneticilerinize, günümüzün yönetim zorluklarını aşmalarına yardımcı olacak paradigmaları, becerileri ve araç setlerini kazanmalarına yardımcı olur.
Yönetim Eğitim Kiti İçeriği:
- Katılımcı Rehberi
- Yönetim Esasları Kitabı
- Dijital Araçlar
Ücretsiz Rehber
Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı: Çok Satan Kitaptan İlkelere Kısa Bir Bakış
Sürekli değişen bir dünyada yaşıyoruz. Değişen bir dünyada gelişmek için zamansız ilkeleri uygulayın.
Katılmak için Kaydolun
İş Gücünüzün Sosyal-Duygusal Zekasını Arttırmak
7 Alışkanlık’tan kişisel değişime dair güçlü derslerin iş gücünüzün davranışlarını dönüştürmeye nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin.
FranklinCovey İçeriklerini Size Nasıl Sunuyoruz?
Bu kurs, FranklinCovey All Access Pass®‘a dahildir. Bu platform, organizasyonunuzda ihtiyaç duyduğunuz içeriklere her zaman ve her yerde sınırsız erişiminizi sağlar.
Online
Her yerden çevrimiçi erişilebilir dinamik eğitim ve gelişim fırsatı
Yüz Yüze / Sınıf İçi
Yüz yüze sunulan uzman eğitimi ve gelişim
On Demand
Her yerde, her zaman çalışanlarınızın kullanımına açık içerik