Araştırmamız çalışanların yalnızca %15’inin organizasyonlarının ‘en önemli’ hedeflerini bildiğini gösterdi sonuç olarak; ya hiç hedef yok ya da çok fazla hedefleri var.
2. Yöneticiler ve ekipler hedefe nasıl ulaşılacağını bilmiyorlar.
Pek çok insan, hangi kritik faaliyetlerin ekip hedeflerine ulaşmada en büyük kaldıraç etkisi yarattığını bilmiyor.
3. Skorlama yapmıyorlar.
Araştırmamız, çoğu çalışanın başarının temel ölçütlerinin ne olduğunu bilmediğini ve hedefe ulaşmaya götüren davranışları ölçmediğini ve izlemediğini gösteriyor.
4. Sorumlu tutulmazlar.
Araştırmamız, insanların %10’undan daha azının iş hedeflerindeki ilerlemelerini tartışmak için en az ayda bir yöneticileriyle görüştüğünü gösteriyor.
Lider olarak Uygulamanın 4 Disiplini ile organizasyonunuzda bir uygulama kültürü oluşturabilirsiniz. FranklinCovey olarak 4.000’den fazla çalışma ile uygulama sürecini geliştirdik.